  • Data: 2018-09-10 20:27:52
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.09.2018 o 20:14, Akarm pisze:

    > Ty nie rozumiesz. Nie ma przepisów nakazujących wpuszczanie na prywatny
    > teren każdego chętnego. Nie ma, i już!

    Dobra - kończę, bo widzę, że nie poradzę. Na koniec doradzam jeszcze raz
    przeczytać o co pytał inicjator i jakiej odpowiedzi mu udzielłem. Nie
    moja wina, że oczekujesz, ze odpowiedź na pytanie inicjatora będzie
    pasowała do pytania, które sobie we głowie ułożyłeś. Nie na nie
    odpowiadałem, więc mało prawdopodobne, zeby akurat przypadkiem pasowała.

    Shrek