  • Data: 2018-09-11 19:49:40
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.09.2018 o 19:37, Shrek pisze:
    > I właśnie tak do niedawna było według twojej analogii. Nie byłeś
    > ubezpieczony w NFZ tylko w Luxmedzie to nie szedłeś do NFZtu za darmo. I
    > ma się to nijak do twojej analogii grodzę swoje - parkuje, łazie, sram
    > psem sąsiadom.

    Twoim zdaniem ktoś kto ma działkę w mieście, zbuduje tam dom i ogrodzi,
    to nie może iść z psem do parku, bo się ogrodził?

    > BTW - Proponujesz zupełnie absurdalną rzecz, wiec uprawiasz tani
    > populizm na równi z Korwinem.

    Budując dom, dostałem warunki zabudowy do których musiałem się
    dostosować. Miasto jeżeli nawet nie jest właścicielem działek, to ciągle
    wydaje decyzje lub nakreśla inne plany zagospodarowania. Jeżeli włodarze
    dali dupy i pozwolili żeby całe osiedla się grodziły, to do
    zarządzających trzeba mieć pretensje, a nie do tych co korzystają z
    przysługujących im praw.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz