  • Data: 2023-06-22 02:11:47
    Temat: Re: Głosuj na PO!
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2023 o 12:48, J.F pisze:

    > Na razie to widzisz - mamy ręczne sterowanie śledztwami przez Ziobrę.
    > Jak rozkaże, to prokurator umorzy, jak rozkaże inaczej, to prokurator
    > ruszy sprawę, chocby nie miał dowodów.

    Różnica jest taka, że teraz to tylko widać. Nic więcej.

    > I tak prawde mówiąc mam mieszane uczucia - juz Lech K. pisał, że rząd
    > moze i steruje prokuraturą, ale ponosi za to odpowiedzialnosc
    > polityczną.

    Czyli nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Jeśli suweren zdecyduje, że
    rządzący X przegrywa wybory, to znaczy co najwyżej, że od teraz nie może
    tą prokuraturą sterować przez conajmniej 4 lata. To ja tak chcę. Będę Ci
    przez 4 lata robił rozpiździaj w chałupie, a w ramach odpowiedzialności
    politycznej przez kolejne 4 lata nie będę mógł robić Ci rozpiździaju, bo
    inni wygrali na to polityczny przetarg.

    > Z drugiej strony - osobny PG tez przeciez był mianowany przez
    > polityków.
    > A całkowicie niezalezna prokuratura ... co z tego, ze obywatele są
    > niezadowoleni, jesli prokurator jest zadowolony? I moze jest dożywotni
    > i nieusuwalny ...

    No to brzegu. Gdzie jest błąd? W założeniach projektu pt. "niezależna
    prokuratura"? w implementacji?

    > Taa ... a potem będą robic porządek z takim cwokami jak ty.

    Ale po co mają robić porządek z ćwokami? Ćwoki to część ekosystemu.
    Dzięki ćwokom jesteś nie-ćwokiem ;)

    > Moze raczej nalezy spytać, dlaczego PiS sobie nie radzi na platformie
    > miedzynarodowej. Nie umieją?

    Po co pytać, jak nie umieją to poniosą odpowiedzialność polityczną ;)

    > Pewnie nie, bo to dyplomacji wymaga :-)

    Czyli stawiasz na styl. Ale dupy można dawać również z gracją. O grację
    tu chodzi?

    PD