  • Data: 2023-06-23 15:23:04
    Temat: Re: Głosuj na PO!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.06.2023 o 14:42, J.F pisze:

    > Nizszy prokurator tez przed TS?

    Rozmawiamy o wyższym. Niższy ma do wyboru wykonać polecenie służbowe i
    narazić się na odpowiedialność karną albo zmienić pracę.

    > No chyba, ze ma 60+ lat, i mu emerytura nie przeszkadza.

    No chyba. Ale czy tego chcemy?

    > Ale to tylko PG. Wystarczy zmienic jednego ministra.

    No ale PG jest dość kluczowy dla partii co leci w chuja. Jakby był
    niezależny od ministra sprawiedliwości, to mogłoby się okazać że
    wybranie nowego nie jest takie banalne i trzeba szukać kompromisów - a
    to może ograniczać kandytatów do bardziej niezaleznych.

    > No to i niepisane zasady spelnia.

    NIepisanych nie spełnia - spełaniałaby te co się da zapisać.

    > No to az tak naród nie chce.

    No właśnie - prokuratora na telefon też może nie chcieć. Niech zero
    wystąpi z własną listą to zobaczymy jak go chcą:P

    > Masz lepszy pomysł?
    > Bo ten ma kilka wieków tradycji, i sie sprawdza :-)

    Ostatnio okazuje się, że w sumie nalepszy był krytykowany przez
    pospólstwo ratzinger, więc...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!