  • Data: 2023-06-23 00:40:31
    Temat: Re: Głosuj na PO!
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.06.2023 o 13:14, J.F pisze:

    > Widac, albo i nie widac.
    > Czasem sie Ziobro pochwali, czasem sie prokurator pochwali, a czasem
    > nie wiadomo :-)

    Skoro twierdzisz, że widzę że mamy ręczne sterowanie śledztwami przez
    ziobrę. To nie "widać albo i nie widać" ;)

    > I bedą poprzedniej ekipie robic rozpizdziaj :-)
    > Ale jak wyborcy będą zadowoleni, to sie na 4 latach nie skonczy.

    Pomijam, że nikt nigdy rozpiździaju poprzedniej ekipie nie zrobił. Za to
    wyborcy są zadowoleni jak im po prostu zamiast rozpiździaju dają pińcet
    na sralucha i czysta na krowę ;)

    > Ale ... wyobraz sobie, ze przestępczosc szaleje, bandytyzm szaleje,
    > korupcja szaleje, a rząd/władze "nic nie mogą zrobić", bo sądy
    > są samorządne i niezawisłe, prokuratorzy są niezawisli, i policja jest
    > niezawisla ...

    Jeśli posłuchamy polityków to rządzący potwierdzają niezawisłość,
    opozycja jej zaprzecza. Ale nikt niezawisłości nie definiuje.

    > Moze po prostu MS/PG powinien byc karalny za swoje decyzje, jak i
    > reszta prokuratorow ?

    Może powinien. Tylko powinni być po pierwsze chętni żeby go ukarać -
    "będziesz siedzieć" rzucane w kampanii świadczy tylko o tym że lud tego
    oczekuje zatem warto obiecać ;) Po drugie kara musiała by in minus
    przebijać nagrodę. Nagrodą jest, że zostaje w partii tu gdzie jest. Dla
    kolesia którego nikt nigdy komercyjnie nie zatrudni to jest warte nawet
    jakiejś tam odsiadki, dzięki której przy okazji stanie się bohaterem w
    swoim środowisku.

    > No i wygląda na to, ze poniosą, ale zła opinia i straty całego kraju
    > zostaną.

    Ale co statystycznego wyborcę obchodzi czy PIS sobie radzi na platformie
    międzynarodowej. Może powinno obchodzić, ale statystyczny ma to gdzieś.
    Dostaje czysta na krowę i myśli sobie, że gdy rządzili ci którzy na
    platformie międzynarodowej sobie radzili to czysta na krowę nie dawali.

    > Styl jak styl - skutecznosc.
    > Np nie mówić, ze sie zadnego imigranta nie wpusci.
    > Wpuscic 10, i mówić, ze nikt inny nie do nas nie chce.

    Ale jaka skuteczność? Na razie mówią - nie wpuszczamy żadnego, walcie
    się na ryj, i nie wpuszczają. To cały czas lepsza skuteczność niż
    wpuścić 10 i udawać niemca ;P

    PD