  • Data: 2023-06-23 17:23:36
    Temat: Re: Głosuj na PO!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Jun 2023 15:23:04 +0200, Shrek wrote:

    > Rozmawiamy o wyższym. Niższy ma do wyboru wykonać polecenie służbowe i
    > narazić się na odpowiedialność karną albo zmienić pracę.

    > No chyba. Ale czy tego chcemy?

    Jesli chcemy jakiegos naprawde niezaleznego ... to moze chcemy?

    > No ale PG jest dość kluczowy dla partii co leci w chuja.

    No to zmienią ministra i nadal bedą mieli PG.

    > Jakby był
    > niezależny od ministra sprawiedliwości, to mogłoby się okazać że
    > wybranie nowego nie jest takie banalne i trzeba szukać kompromisów - a
    > to może ograniczać kandytatów do bardziej niezaleznych.

    No ale kto go bedzie wybierał, jak, i dlaczego miałby nie leciec w ch*
    razem z partią?
    A co po odwołaniu - zastepca bedzie rządził, czy nikt ?

    > NIepisanych nie spełnia - spełaniałaby te co się da zapisać.

    no ale przeciez bezpartyjna i niezalezna, o ile Cie dobrze rozumiem.

    > No właśnie - prokuratora na telefon też może nie chcieć. Niech zero
    > wystąpi z własną listą to zobaczymy jak go chcą:P

    Tego błedu juz chyba nie zrobi, ale w 2019 w okregu kieleckim zdobyl
    115 tys glosow - wiecej niz cala PO razem wzieta

    https://sejmsenat2019.pkw.gov.pl/sejmsenat2019/pl/wy
    niki/sejm/okr/33

    > Ostatnio okazuje się, że w sumie nalepszy był krytykowany przez
    > pospólstwo ratzinger, więc...

    O pospólstwo nie pytam - chodzi mi tylko o metodę na wyłonienie
    kandydata, ktory wszystkich wybierających zadowoli.

    Nawiasem mówiac - tak jakos Narutowicza wybrano w 1922
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_prezydenckie_w_
    Polsce_w_1922_roku_(9_grudnia)

    Kazdy sie komus tam nie podobał, wygrał "rozsądny kompromis".

    J.