  • Data: 2023-06-23 13:55:33
    Temat: Re: Głosuj na PO!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.06.2023 o 12:55, J.F pisze:

    > Mnie sie tam wydaje, ze prokuratorska czy tam KPK.

    Jeśli decyzja lezy w kompetencjach MS/PG to związana z pełnieniem
    funkcji - odpowiada przed TS.

    > Ale posłami mogą zostać. Tylko ktos ich musi na listę wpisać.
    > Pieniadze podobne, roboty duzo mniej, odpowiedzialność zadna.

    W sumie zawsze mnie to zastanawiało po jaki chuj prezes banku został
    podnóżkiem naczelnika. Z obecnej perspektywy to nawet można uzasadnić.
    Ale jak zostawał premierem to raczej szansa na to że powalczy o
    przywództwo partii było raczej nikłe.

    > No wiesz - czesto mają odpowiedni wiek, i juz nie zawsze sie chce.
    > Szczegolnie, ze to trzeba jeszcze 4 lata odczekac ...
    >
    > Buzek, Buzek ... kojarze raczej z wielkiego deficytu, a nie z reform
    > :-(

    Ja tam pamiętam właśnie reformy i to w rządzie mniejszościowym. On się
    ogólnie ogarnął pod koniec jak już przestał być zależny od krzaklewskiego.

    > Dlaczego nie?

    Bo nikt rozsądny nie będzie chciał.

    > Posłem jest. Ktos na niego głosowal.

    Nie na niego a na listę. A jak głosował personalnie na niego to pójdzie
    i frekwencję zrobi;)

    > No ale jak w referendum bedzie 51% za odwolaniem, a 49% przeciw,
    > to co?

    Wybory;)

    > No to mozna wpisać w zasady pisane. Tylko czy to cos zmieni?

    Nic - na przykład magister kucharka nie ma nic wspólnego z partią
    rządzącą poza tym że prywatnie gotuje dla prezesa.

    > Bo z drugiej strony ... wygralismy wybory, wiec naród chce, abyśmy
    > rządzili, tak jak obiecywalismy.

    Eee. Tak średnio... Na przykład żeby zmienić konstytucje...

    > No coz po ostatnich wypadkach przypomnialo mi sie konklawe -
    > niech wybiera np Sejm, i trzymac wszyskich o chlebie i wodzie,
    > zanim nie wybiorą wspolnego kandydata, powiedzmy 75% glosow :-)

    ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!