  • Data: 2019-12-18 16:40:46
    Temat: Re: GW ujawnia i demaskuje tajny wyrok
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >https://wpolityce.pl/polityka/478297-tak-wyborcza-p
    robuje-skompromitowac-spiewaka
    >[...]
    >W ,,demaskatorskim" artykule cyngla Michnika, czyli Wojciecha
    >Czuchnowskiego możemy przeczytać, że Jan Śpiewak nie broni rzekomo
    >swoich tez o udziale mecenas Bogumiły Górnikowskiej w przekręcie
    >reprywatyzacyjnym.

    > Jan Śpiewak broniąc się podczas apelacji, nie twierdził, że jego
    > oskarżenia pod adresem córki Zbigniewa Ćwiąkalskiego są prawdziwe.
    > Tłumaczył, że to były ,,jedynie opinie" i ,,skróty myślowe".Dokumenty

    IMO - jak nie podkreslil wystarczajaco wyraznie, to znamiona z KK
    spelnil.

    >procesu ,,Wyborcza" dostała ze źródeł sądowych. - Uważam, że opinia
    >publiczna powinna je poznać. Może parę osób zastanowiłoby się, zanim
    >wyda oceny - mówi osoba, która przekazała nam kopie akt. Są wśród
    >nich pozew, wyrok sądu pierwszej instancji (utrzymany właśnie 13
    >grudnia), apelacja Śpiewaka i wiele innych dokumentów.

    CZYTAJ TAKŻE: Kiedyś bronił sądów, a teraz... Śpiewak przyznaje: Dwa
    lata
    temu organizowałem demonstrację. Dziś bym nie zorganizował

    >Kto w rzeczywistości przekazał ,,Wyborczej" materiały z procesu łatwo
    >się domyślić, a silący się na obiektywizm artykuł uderza w Jana
    >Śpiewaka, który od lat walczy z reprywatyzacyjnymi cwaniakami i
    >przestępcami.

    Ale o co chodzi ?
    Proces niejawny - zle.
    Ujawniono - tez niedobrze ?

    Czy po prostu Spiewak ma klopoty z logika ?
    I w rzucaniu oskarzen, i w czasie rozprawy, i teraz po wyroku ...

    > Śpiewak uporczywie używa panieńskiego nazwiska Górnikowskiej.
    > Będzie tak robił podczas rozpraw. Pisze, że Górnikowska w sprawie
    > nie

    No ale to akurat to chyba nie stanowi podstaw do zarzutow,
    przynajmniej dopoki
    Cwiakalskiego nie posadzą :-)

    A co tam w pozwie pisze ?
    Powinny byc chyba wypisane szczegolowo.