  • Data: 2019-10-04 12:55:49
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2019 o 12:44, J.F. pisze:

    > Przy szybkim procesie powinno to dotyczyc niewielkiej ilosci klientow.
    > No ale wiadomo, ze procesy nie beda szybkie :-)

    Sam widzisz;)

    > Tzn ze adwokat nie moze skarzyc drugiego adwokata, etyka zabrania  ?

    Nawet jak nie pisane, to zdziwiłbym się gdyby było inaczej.

    > Wynajmiesz kancelarie, paru profesorow - i niech wymyslaja jak obejsc.
    > A potem trzeba tylko przekonac sedziow, zeby podzielili poglady :-P

    No ale to nie jest proste przekupstwo. To w zasadzie można zrobić i bez
    korupcji. Dlatego pozostanę przy swoim - łatwiej adwokata.

    > Prawo sie miesci w wiedzy.

    Jednak nie tak łatwo je obejść w wydaniu masowym, żeby nie wzbudzić
    podejrzeń. A wtedy to media się rzucą jak reksio na szynkę. Za duże emocje.

    > Ale prawo jest nieprecyzyjne, bo inaczej sprawa bylaby juz od dawna
    > jasna, wiec zostaje sumienie sedziego i zasady wspolzycia spolecznego :-P

    Na to bym akurat nie liczył. Wiem co mówię;)

    > Glapinski niekoniecznie - nie wiadomo czy ma mozliwosci i/lub kompetencje.

    O kompetecje to bym go nie podejrzewał.

    > Ustawowo utworzyc :-)

    Już z dwojga złego to bardziej wierzę w kompetencję sędziów niż "władzy
    ustawodawczej".

    --
    Shrek