  • Data: 2019-10-04 13:37:39
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d97203b$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 04.10.2019 o 12:18, J.F. pisze:

    >No kto? ;)

    No wlasnie nie uslyszalem kto personalnie, wiec tym bardziej nie
    ustale kto za nim stoi.

    Moze zatroskany o los obywateli posel z wlasnej inicjatywy.
    A moze zadzwonili do niego frankowicze z pretensjami, ze mimo wyroku
    banki ich odsylaja do sadu.

    >Pis nie ma problemu z uchwalaniem po nocy ustaw działających wstecz,
    >w dodatku niespójnych lub jawnie sprzecznych z prawem unijnym:(
    >Odkąd "zreformowali" sądy sądy nie mają też problemu, żeby uznawać
    >wyższość pisiego prawa (bo szczególne) nad innymi, w tym konstytucją
    >i prawem UE.

    PiS nie ma problemu, ale i TSUE nie ma problemu z zasądzaniem kar w
    takim przypadku.
    A odwolania nie bedzie rozpatrywal pisowski sad .

    A z tego co slysze, to podkreslono, ze zaden "panstwowy" wskaznik czy
    kurs nie moze tu byc brany pod uwage ... wiec tym bardziej jakies
    uregulowania z nowej ustawy ?

    >Więc jak najbardziej do zrobienia. Potem znów sprawa w TSUE (za
    >jakieś 5 czy 6 lat - można przedłużyć procedurę w Polsce spokojnie do
    >4 lat) i to nawet lepiej - to będzie już problem teraźniejszej
    >opozycji a jak nie to się zrobi nową ustawę i w koło macieju.

    Jest to pewne rozwiazanie ... ale jak wygraja jeszcze kolejne wybory ?
    :-)

    J.