  • Data: 2019-10-04 13:55:28
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2019 o 13:37, J.F. pisze:

    > No wlasnie nie uslyszalem kto personalnie, wiec tym bardziej nie ustale
    > kto za nim stoi.

    Rzymska zasada mówi, że ten kto odnosi korzyść. Obstawiałbym, że banki
    osiągnęły ścianę, wiec to one są zainteresowane zmianą sytuacji, bo z
    ich punktu widzenia gorzej być już nie może.

    > Moze zatroskany o los obywateli posel z wlasnej inicjatywy.

    Jakoś tyle czasu się nie dało i nagle...

    > A moze zadzwonili do niego frankowicze z pretensjami, ze mimo wyroku
    > banki ich odsylaja do sadu.

    Szybko przemyślał sprawę, może jakiś bankier go odwiedził;)

    > PiS nie ma problemu, ale i TSUE nie ma problemu z zasądzaniem kar w
    > takim przypadku.

    Ze swoich nie płacą. Jak wiesz, wiem z pierwszej ręki;)

    > A odwolania nie bedzie rozpatrywal pisowski sad .

    Powiem ci, że odwołanie do TSUE nie jest takie banalne. Większość się
    nie zdecyduje, pójdzie kilaset (kilka tysięcy), z tego połowa popełni
    jakiś błąd formalny. Finalnie skończy się na kilkunastu(set) milionach.
    Oni to wiedzą i dlatego mają to w dupie.

    > Jest to pewne rozwiazanie ... ale jak wygraja jeszcze kolejne wybory ? :-)

    To napiszą kolejną ustawę. Frankowiczów (którzy w większości nie
    stanowią ich wyborców) jako wrogów ludu się rozkułaczy i rozda
    mieszkania pięćsetplusom, do tego czasu zrobi się expol, bo unia już
    dawno przestanie nam kasę dawac, bo nie rokujemy;) Choć może emotek
    trochę na wyrost, bo to wcale takie śmieszne nie jest.

    --
    Shrek