    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotografowanie w marketach
    Date: Wed, 28 Feb 2007 16:06:27 +0100

    Patrze, patrze a tu japo porozsypywal nastepujace haczki:
    > to samo dotyczy zakazu palenia, picia alkoholu itp - bo nie wiem na ile sie
    > to mieści w pojeciu miejsca publcznego, wiec możliwe że jest regulowane
    > przede wszystkim regulaminem..
    Market jest miejscem publicznym. Zakaz spozywania alkoholu w miejscu
    publicznym jest regulowany wyzej
    > Podobnie chyba jest z zachowaniem się na parkingu: przed marketem to nie
    > jest droga publiczna, więc PORD się tu stosuje z "dobrej woli". Nie jestem
    > całkiem pewny, czy nie jest to jakoś uregulowane "wyżej" tzn czy złamanie
    > regulaminu nie będzie zarazem wykroczeniem, ale wydaje mi sie ze nie..
    Z parkingami jest dziwnie. Tzn PORD bywa stosowany, ale nie zawsze. A
    dokladniej, zapis brzmi w stylu 'na drogach prywatny PORD jest stosowany
    jesli zachodzi zagrozenie zdrowia/zycia'. Czyli jesli zaparkujesz
    nieprawidlowo, to mandatu nie dostaniesz, ale jesli nie ustapisz
    kolesiowi pierwszenstwa wg reguly prawej reki, to dostaniesz.
    > Jadąc autobusem bez biletu narażasz się na trudną rozmowę z kanarem, który
    > co prawda nie powinien użyć wobec ciebie aktywnie siły, ale ma prawo cie
    > przydybać do momentu przyjazdu policji..
    No tylko jak kanar moze Cie przydybac, nie uzywajac sily? Zahipnozuje Cie?;)
    --
    badzio