  • Data: 2007-03-01 08:01:01
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Skąd taki wniosek?

    Toż przedstawiłem tok rozumowania. Nic więcej nie napiszę.

    > Takoż gdy tę rzecz obserwuje, pisze na jej temat opowiadanie i czyni
    > podobne nie naruszające posiadania rzeczy :)

    Po pierwsze patrzenie a robienie zdjęć to nie to samo.
    Po drugie trzeba to robić wbrew wyrażonej jakoś tam woli uprawnionego.
    Po trzecie zakaz ten ma być sensowny ("społeczno gospodarcze
    przeznaczenie prawa" i "zasady współżycia społecznego".
    O ile trudno znaleźć sens w zakazie patrzenia na moją rzecz, gdyż nie
    narusza to żądnych moich interesów, to zakaz fotografowania dla
    właściciela centrum handlowego może mieć sens gospodarczy (tajemnica
    handlowa, rozmieszenie towarów, ceny towarów, czystość lub jej brak, itd.)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com