    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Date: Sun, 03 Jan 2010 19:30:48 +0100
    <Pine.WNT.4.64.0912301948380.3344@quad> <hhgb1p$ctt$1@news.interia.pl>
    <hhlmh5$pbo$1@achot.icm.edu.pl> <hhlmqs$gng$1@news.interia.pl>
    <hhlooh$eg9$1@inews.gazeta.pl> <hhlnbm$h89$1@news.interia.pl>
    <hhlpdg$gt0$1@inews.gazeta.pl> <hhlohl$ith$1@news.interia.pl>
    <hhltf1$37n$1@inews.gazeta.pl> <hho37b$9d7$1@news.interia.pl>
    <hho627$nht$1@inews.gazeta.pl> <hho90u$g22$1@news.interia.pl>
    <hhou9s$n54$1@inews.gazeta.pl> <hhphi8$tn$1@news.interia.pl>
    <hhpuc3$mmf$1@inews.gazeta.pl> <hhpvul$hjn$1@news.interia.pl>
    <hhq2oh$9eb$1@inews.gazeta.pl>

    Arek pisze:
    > Ale ja nie chcę żadnego.

    To nie miej. ale się nie dziw, że społeczeństwo cię odrzuci. Nie może
    istnieć społeczeństwo bez identyfikacji członków.

    > Może i oskarżonych/pozwanych znała , ale świadków nie.

    Widać znali ich inny. Łańcuszek poświadczeń nastąpił.

    > Nigdy nie spotkałem się z sytuacją by sędzia chciał dokumenty tożsamości.

    Widać sędzia się tym nie zajmuje i ufa adwokatom/prokuratorom.

    > A to ja niby nic nie wiem?
    > Oświecę Cię - mają dostęp do sieci.

    Wszystkie? To widać bardzo się zmieniło. Ostatnio jak dostawałem mandat
    za przekroczenie prędkości, do przegwarzałem z funkcjonariuszem na ten
    temat i tylko machnął ręką. Ale fakt, to było 2 lata temu z hakiem.

    > Każdy niech se sam robi dla takich jak Ty.
    > Przypomnę, że to dla Ciebie bo ja nie potrzebuję takich totalitarnych
    > "wynalazków".

    Ty nie potrzebujesz, ale reszta społeczeństwa potrzebuję.

    > Dogmat dotyczy poczęcia się Maryi bez grzechu pierworodnego.

    No więc tym bardziej.

    > [..]
    > Nawet jak bedzie 50% to co mnie to obchodzi? Niech karają tych co
    > oszukują i wszystko na temat.

    Niestety takie życie w społeczeństwie. Jak z tym zamkiem, co ładnie
    propagandowo pominąłeś.

    > Obudź się wreszcie - Polska to CZĘŚĆ Unii Europejskiej.
    > I moje podatki idą jak najbardziej na dotacje unijne.
    > To nie jest kasa od KOGOŚ z zewnątrz.

    To ciekawe czemu dotacje się pojawiły po wejściu do EU? Wcześniej nie
    mogły być z twoich podatków?

    > Uczysz, edukujesz i jeszcze masz na nią czas?

    Po pierwsze primo: To nie jest rozłączne. Lwia część dochodów z mojej
    działalności to usługi edukacyjne. Od innych mam głównie pracowników,
    choć i sam lubię sobie po klientach pojeździć dla rozrywki.

    Po drugie primo: w szkole uczę na mniej niż realne pół etatu, więc czas
    jest. Gorzej ze zdrowiem, ale to już mój osobniczy problem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek