  • Data: 2010-01-04 07:50:02
    Temat: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek pisze:

    > Nie wiem z jakiego palca to wyssałeś, ale nie chce mi się zbytnio nad tą
    > bzdurą zastanawiać. Wystarczy, że do identyfikacji członków nie potrzeba
    > żadnych dowodów osobistych itd.

    No oczywiście. Mogą być inne rodzaje ID albo w małej społeczności
    identyfikacja na zasadzie ,,znam cię''. Na poczcie przez lata nie
    okazywałem ID, bo mnie znali. Teraz paczek już nie dostaję za dużo, a
    personel się zmienił, więc wróciłem do okazywania.

    > No chyba, że mi zechcesz wmówić, że dowody osobiste są wszędzie i były
    > wszędzie od zarania społeczeństw ?

    Nie. Była identyfikacja. A DO to po prostu współczesna forma tejże.
    Zresztą i tak przestarzała i coraz bardziej idąca w kierunku podpisu
    elektronicznego oraz cech biometrycznych.

    > [..]
    >
    > Ale se wymyślasz. Nie. Nie było żadnego łańcuszka poświadczeń, adwokaci
    > nie znają wszystkich, a prokuratorzy są zwykle z przypadkowej łapanki,
    > nawet nie znają akt.
    > Takie to po prostu zwyczaje panują, że sędziowie jakoś wierzą
    > oskarżonym, pozwanym, pozywającym, oskarżycielom, świadkom itd. że są
    > tymi za których się podają.
    > Dziw nad dziwy, prawda?

    No bardzo. Rozumiem, że wchodzę na salę, mówię, że zabiłeś i wszyscy są
    zadowoleni?

    [o radiowozach]
    > Tak. Wszystkie.

    No to faktycznie się zmieniło. Muszę dorwać jakiegoś i wypytać...
    No a co z patrolami pieszymi? Strażakami miejskimi i gminnymi?

    > To ta reszta niech se robi ze sobą co chce. Już to mówiłem - jak chcą
    > mogą sobie nawet kod kreskowy wytatułować na czole. Mnie to zwisa, ale
    > ode mnie - wara!

    Przykro mi, żyjesz w społeczeństwie. Jak się nie podoba, znajdź sobie
    bezludną wyspę.

    > Zapuściłem na niego łaskawą kurtynę milczenia bo żeś zupełnie
    > nieadekwatny przykład dał.

    Adekwatny. Ty masz zamek, a różne instytucje i firmy itepe mają ID.

    > Jak Kowalski oszuka policjanta, że jest Nowak to nikomu nic nie ubędzie.

    No chyba żeby akurat potem cię zabił jadąc dalej bez prawka. Albo chyba
    żeby akurat powiedział, że jest Arek przy wypisywaniu mandatu, który
    potem przyjdzie ci zapłacić.

    > Jak mnie okradną to mi ubędzie.

    Twój egoizm jest przerażający, ale weź pod uwagę, że oszukanie innych
    elementów społeczeństwa też godzi w ciebie... Przykłady wyżej. Inne też
    można mnożyć.

    > Nie wnikam jak było wcześniej.
    > Od kiedy jesteśmy w Unii Europejskiej to ta kasa jest także Z MOICH
    > podatków i bardzo zdumiewają mnie gadki "można trwonić to kasa z UE a
    > nie nasza"

    A ja mówię, że trwonię? Płacą i wykonuję za to pracę.

    > To kurować się a nie po grupach szlajać! ;)

    Jakby to było takie proste, to bym nie wydawał co miesiąc setek złotych
    na różnych specjalistów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek