    From: "Rafał B. [R1]" <r...@U...TOpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Era do sadu...
    Date: Mon, 25 Apr 2005 15:49:51 +0200

    > zapis z regulaminu
    >
    > 2. Minimalna opłata za połączenie z numerem promocyjnym bez względu
    > na długość trwania połączenia wynosi 1 grosz netto (1,22 grosze z
    > VAT). 3. Numer promocyjny może być aktywowany tylko w momencie
    > podpisywania
    > umowy.

    I tu sie nie trzymają regulaminu, ba aktywowali mi ten numer 2 m-ce
    później... Może to być argument?

    > 5. Skorzystanie z numeru promocyjnego musi zostać potwierdzone jego
    > zapisaniem w umowie, pod którą podpisuje się Klient.

    Rzecznik Praw Konsumentów dopóki sie nie dowiedział, że telefon jest na
    firme, powiedział, że działałem na zasadzie zaufania publicznego i liczyłem
    na fachowość i kompetencję pracownika firmy..

    > Głównym celem był zakup telefonu po (jak na tamte warunki) dość
    > atrakcyjnej cenie, relatywnie niski abonament, sekundowe zaliczanie
    > _i_ numer promocyjny.
    No chyba niekoniecznie... przecież podpisuję z nimi umowę o świadczenie
    usług telekomunikacyjnych a nie zakup telefonu.

    Mam nadzieję... a jak nie? Ile bedzie mnie to kosztowało? (Ja chce założyć
    sprawę)

    > Nie znam druku, na jakim Rafał podpisywał umowę, ale na 100 % dostał
    > warunki promocji. Ich lektura jest (niestety) obowiazkiem abonenta,
    > jeśli potem chce upiminać się o swoje.
    Oczywiście, zgadzam się.
    To jest druk elektroniczny i wszytkie inne dane są, a jak z rozmowy którą
    podsłyszałem tych dwóch konsultantów, to ten drugi powiedział: "ja tam
    zawsze wpisuję ręcznie na umowie" na co ten drugi że on tak nie robił
    wcale... czyli innym klientom tez nie wpisywał...
    Czy sąd może zarządać od operatora przedstawienia innych umów podpisanych
    przez tego konsultanta?
    Czy to będzie miało jakiś wpływa na werdykt?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał B. [R1]