  • Data: 2005-01-22 09:12:55
    Temat: Re: Emerytura z ZUS - jak udowodnić zarobki?
    Od: "St@n" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Pozostają jeszcze umowy o pracę, aneksy podwyższające wynagrodzenie, z
    >których przynajmniej zostanie przyjęte wynagrodzenie zasadnicze oraz
    >ewentualne stałe dodatki, jeżeli są odpowiednie dokumenty w aktach
    >osobowych, których okres przechowywania wynosi 50 lat od zwolnienia
    >pracownika. Jeżeli dysponujesz takimi dokumentami możesz je
    >przedstawić w ZUS lub poprosić zakład pracy o potwierdzone kserokopie
    >takich dokumentów w celu okazania w ZUS.
    >
    >Pozdrawiam

    Witam.
    NIe jestem pewien ale ustawa zobowiązująca pracodawców do
    przechowywania dokumentów przez 50 lat obowiązuje dopiero
    od 1991 roku. Wcześniej okres ten wynosił chyba 12 lat ;-(.
    Jeżeli przekazali je do archiwum, to je odzyskam, jeśli nie, to będę
    dalej walczył z problemem.
    Pójdę jednak i zobaczę co jeszcze mają.

    Dzięki za wskazówki.
    Pozdrawiam.