    From: RadoslawF <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Emerytura po zmarłym
    Date: Tue, 15 Mar 2011 23:08:01 +0100

    Dnia 2011-03-15 22:29, Użytkownik dK napisał:

    > Były jeszcze jakieś kwoty, ale koszty pogrzebu pokrywały to co tam było
    > na dzień śmierci, nawet po uwzględnieniu zasiłku.
    > Banku, a raczej tego "dyrektora" nie interesują koszty pogrzebu. Faktury
    > oczywiście są.

    To nie jest odpowiedź na moje pytanie.
    Bank skoro został powiadomiony o zgonie blokuje konto lub połowę
    zawartości konta małżeńskiego dla spadkobierców. I robi to zgodnie
    z przepisami. Gdyby ma koncie była tylko ostatnia renta to można by
    powołując się na przepis który tyle męczyliście wnioskować o
    odblokowanie. Jeśli w momencie zablokowania środków było dwukrotnie
    więcej niż ta renta to bank zrobił słusznie i nie zawracajcie
    dyrektorowi głowy bo nie macie podstaw, fakt nie mania na pogrzeb,
    nagrobek czy jeszcze coś innego taką podstawą nie jest.