  • Data: 2021-06-30 13:13:58
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 12:32:51 +0200, Kviat napisał(a):

    > Załóżmy, że utrzyma na własny koszt...
    > ... czy to rozwiązuje problem nieprzekazywaniem dalej "uszkodzonych"
    > genów? Bo chyba właśnie ten problem chcesz rozwiązać i o nim dyskutujemy?
    Tak, o tym dyskutujemy. Tak, wymóg utrzymywania kaleki zmniejszy odsetek
    kalek.

    > Mam przeczucie graniczące z pewnością, że bogaci nadal będą "wpuszczać"
    > do puli "uszkodzone" geny. Gdy taki "uszkodzony" bogaty zapłodni biedną
    > kobietę, przekaże swoje "złe" geny, potem ją porzuci... (albo
    > "uszkodzona" bogata będzie miała kaprys posiadania dziecka z przystojnym
    > czyścicielem basenu, chwilę później się rozmyśli i odda dziecko do okna
    > życia... "bo uszkodzone")
    Tak, bogatemu nikt niczego nie zabroni, odkrywczy nie jesteś. Ale tu
    rozmawiamy o normie społecznej a nie o 1% najbogatszych. Bogaci jak będą
    obarczeni wadą genetyczną to bez trudu wyeliminują ją u potomstwa. A jak
    to sobie poczytaj, medycyna wiele umie.

    > Teraz już rozumiesz dlaczego w XXI wieku cywilizowane społeczeństwa
    > dorzucają się do "zachcianki" biednej kobiety?
    Nie widzę związku logicznego pomiędzy dbaniem o jakość puli genetycznej,
    co jest etycznym obowiązkiem każdego a rzekomym dorzucaniem się
    społeczeństw do "zachcianki" i nie bardzo wiem czemu biednej kobiety.
    Oszczędź sobie ozdobników emocjonalnych.

    --
    Jacek
    -I hate haters-