  • Data: 2021-06-30 16:49:55
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest eksperyment lekarski, więc muszą mieć zgodę,ie mogą oficjalnie
    > zmuszać. Ogólnie szczepienie dzieci jest już przestępstwem, bo
    > eksperymentalne specyfiki można podać jedynie dzieciom chorym, jeśli ma
    > szanse na poprawę.

    Oj... ależ mi ładny (nomen omen) kwiatek umknął.

    Szczepienia są po to, żeby właśnie ludzie nie zachorowali. Dlatego
    szczepi się zdrowych.
    Bo chyba rozumiesz, że szczepionka to nie to samo co lekarstwo i nikt
    normalny nie spodziewa się poprawy zdrowia chorego, któremu podało się
    szczepionkę...

    Pisałeś, że jesteś znawcą metodologii badań. Jaki sens ma testowanie
    szczepionki na ludziach chorych, skoro szczepionka ma zapobiegać
    zachorowaniu? Poproszę o wytłumaczenie prostymi słowami, żeby taki
    ignorant jak ja dał radę to zrozumieć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr