  • Data: 2021-06-30 13:22:58
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 30.06.2021 o 12:01, Kviat pisze:

    > Ale ja nie mam do nich żadnych uwag, uwagi mam do urzędników, zarówno
    > akceptujących lewe badania jak i choćby fakt, że nie wiemy czym tak na
    > prawdę jesteśmy szczepieni,

    Wiemy.
    To nie są tajne informacje. Jest nawet gorzej niż myślisz: te informacje
    są publicznie dostępne.

    > wcześniej każda taka partia była badana
    > przed podaniem, teraz nie jest (wyrywkowe badania, czy w losowych
    > fiolkach znajduje się dokładnie to co deklaruje producent, czy np nie
    > wystąpił jakiś problem np podczas produkcji - stąd się takie badania
    > wyrywkowo przeprowadzało - teraz się ich nie przeprowadza

    A wiesz to z...?

    > - moim zdaniem
    > niedopełnienie obowiązków urzędników i instytucji krajowych).

    Znowu kłamiesz. I od razu widać skąd czerpiesz swoją "wiedzę".
    Przestań czytać oszołomskie portale dla antyszczepionkowców i
    prawdziwych patriotów, albo przynajmniej próbuj je weryfikować zanim
    zaczniesz te "rewelacje" bezmyślnie powtarzać.

    https://www.rynekzdrowia.pl/Serwis-Szczepienia/Micha
    l-Kuczmierowski-probki-z-kazdej-partii-szczepionek-s
    a-kierowane-do-badania,221062,1018.html

    "Prezes Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych Michał Kuczmierowski
    odniósł się do doniesienia amerykańskiego dziennika Wall Street Journal,
    że w Meksyku i Polsce zidentyfikowano przypadki sfałszowanych
    szczepionek przeciw Covid-19.
    Szczepionki kontroluje PHZ

    - Każda dostarczona przez producenta do magazynu RARS partia szczepionek
    jest pełnowartościowa i kontrolowana zarówno pod względem jakości, jak i
    zachowania odpowiedniej temperatury przez cały okres transportu -
    podkreślił w środę (21 kwietnia) prezes Michał Kuczmierowski."

    https://szczepienia.pzh.gov.pl/wszystko-o-szczepieni
    ach/jak-sie-bada-bezpieczenstwo-szczepionek/

    "Szczepionki to produkty lecznicze pochodzenia biologicznego, stąd też
    ich produkcja jest bardziej skomplikowana od produkcji farmaceutyków i
    bardziej narażona na błędy. Właśnie dlatego proces ich wytwarzania jest
    szczegółowo nadzorowany.
    W odróżnieniu od pozostałych leków, przed wprowadzeniem na rynek, każda
    seria szczepionki jest dodatkowo poddawana badaniom jakościowym przez
    niezależne od producenta państwowe laboratorium kontroli jakości."

    Jak się uprzesz, to znajdziesz też informacje gdzie dokładnie odbywają
    się te kontrole. Zapytaj u nich których serii dopuszczonych do obrotu
    nie skontrolowali i dlaczego. Podziel się informacją.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr