  • Data: 2021-06-30 13:47:12
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie i to z kilku powodów. Pierwsze - procedura za droga, nie wszystkie
    > kobiety stać na nią.

    Zgoda. To trzeba zmienić.
    Tylko czy nie będzie pretensji, że społeczeństwo dokłada się do
    zachcianki biednej kobiety?

    > Po drugie, wiedza o dobrych zasadach prokreacji
    > jest wśrod kobiet znikoma, nawet w bogatych państwach, głównie dlatego
    > że nie jest przedmiotem nauczania.

    Pełna zgoda. Też uważam, że większość problemów wynika z braku, czy
    wręcz zakazów edukacji. Jak również z religianckich ograniczeń dostępu
    do antykoncepcji.

    > Po trzecie, w "cywilizowanych"
    > państwach obyczajowość jest pod wpływem religii chrześcijańskich które
    > mało z rozumem mają wspólnego.

    Na szczęście to się zmienia. I to dość szybko (w skali historycznej),
    ale w/g mnie nadal zdecydowanie zbyt wolno.

    Pozdrawiam
    Piotr