  • Data: 2021-06-30 17:35:45
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Jun 2021 16:49:55 +0200, Kviat wrote:

    > Szczepienia są po to, żeby właśnie ludzie nie zachorowali. Dlatego
    > szczepi się zdrowych.
    > Bo chyba rozumiesz, że szczepionka to nie to samo co lekarstwo i nikt
    > normalny nie spodziewa się poprawy zdrowia chorego, któremu podało się
    > szczepionkę...

    A nie calkiem. Nie slyszales "poszukiwany pies, bo dziecku grozi seria
    bolesnych zastrzykow" ?

    https://szczepienia.pzh.gov.pl/szczepionki/wsciekliz
    na/

    Dziwi mnie to troche ... ale przeciez specjalisci wiedza co robia :-)

    Jest jeszcze "zastrzyk przeciwtezcowy", ale to ponoc co innego
    https://ktomalek.pl/blog/tezec-objawy-i-zarazenie-ki
    edy-podac-zastrzyk-przeciwtezcowy/w-1138

    J.