    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Date: Wed, 29 Aug 2018 22:52:46 GMT

    On 2018-08-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Z logiki i ducha prawa. Górna granica jest raczej dla działań celowych
    > lub zasługujących na szczególne potępienie.

    A co tu by było działaniem celowym?

    Co tam się stało to nadal jest dość mętne.

    Facet się broni dziwnie. To były w końcu sekundy, podobno pociag
    powinien był być widoczny. Nie zauważył? Nadjeżdzał od jego strony.
    Skoro, jak twierdzi, podjał decyzję, że zatrzyma po przejeździe to
    musiałby być pewnym, że nic nie nadjeżdża. Bo jak inaczej? A jesli
    widział i z zapasem paru sekund władował wóz na tory to nie jest to
    celowe działanie i czy nie powinien się liczyć z konsekwencjami?
    Tak jak pisałem na "samochodach", dla mnie ten dojazd do torów wygląda
    bardzo dziwnie.

    No teraz już wiemy, że nie.

    --
    Marcin