  • Data: 2018-08-30 11:37:56
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5b87b0aa$0$687$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 30-08-18 o 10:15, Marcin Debowski pisze:

    >To tylko mój domysł. Może ten pociąg było widać z daleka i nawet mu
    >do
    >łba nie przyszło, ze ona się nie zatrzyma.

    Jesli to to miejsce
    https://goo.gl/maps/ZUf4fERxCKU2

    To od Stop do szyn droga niewielka.

    Nie moze hamowac za wczesnie, bo kursant moze jeszcze zahamuje sam,
    a jak zahamuje pozniej, to moze nie zdazyc przed torami zatrzymacz.

    Widok na pociag kiepski, a tam jednak ponad 10s bylo.
    Syrene powinno byc slychac, o ile maszynista ja wlaczyl .. i jeszcze
    odpowiednio wczesnie.

    J.