    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziwny zapis w umowie najmu mieszkania
    Date: Thu, 16 Mar 2006 07:25:20 +0000 (UTC)
    Sender: m...@a...atcom.net.pl

    On 2006-03-15, R <r...@i...bezspamu.pl> wrote:
    > Witam.
    > Mam zapis w umowie o takiej treści:
    >
    > "Wynajmujący jest zobowiazany uzyskać pisemną zgodę w przypadku zmiany
    > ilości osób zamiszkujących w lokalu (dotyczy to również informacji o ciąży)"
    >
    > Dodam (tego nie ma w umowie) że "ciąża=wyprowadzka(wypowiedzenie
    > umowy)", bo "sąsiadom przeszkadza płacz dziecka".

    Ale przecież dziecko "w ciąży" nie płacze, a jak już się urodzi, to
    zmienia się liczba mieszkających, więc nie podpada pod ciążę, tylko
    pod liczbę mieszkańców. Myślę, że wynajmujący źle to sformuował, mógł
    mieć na myśli zwiększenie liczby nie tylko przez dokwaterowanie kogoś,
    ale i przez rozmnożenie się. Na kłopoty z jasnym opisaniem tego mogą
    wskazywać problemy z odróżnieniem wynajmującego i najemcy.

    Renata