  • Data: 2006-03-17 08:29:13
    Temat: Re: Dziwny zapis w umowie najmu mieszkania
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Piciuf napisał(a):
    > Wielkie sorry, ale chyba mylicie pojęcia - poczytajcie o najmie
    > okazjonalnym.

    Tak?
    To zdefiniuj najem okazjonalny i wskaż na jakiej podstawie to robisz, bo
    jak dla mnie uczyniono to w art.3 ust.1 ustawy.
    Najmem okazjonalnym nie będzie sytuacja, w której zbudowałem kamienicę i
    wynajmuję w niej lokale, ale nie zaprzeczysz chyba, że obejmuje to
    pojęcie wolnego rynku?
    "Nowelizacją z 17 grudnia 2004 r. (Dz.U. Nr 281, poz. 2783) - co było
    postulowane od początku obowiązywania tej ustawy - spod działania ustawy
    został wyłączony tzw. najem okazjonalny powstający w związku z
    przejściowym niekorzystaniem z całości lub części lokalu w celu
    zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych właściciela. Oczywiście
    dotyczy to - co wynika z treści art. 3 ust. 1 - formuły ,,korzystania z
    lokalu", chociaż niewątpliwie w praktyce najem będzie stosunkiem wiodącym."
    Ale jeśli twierdzisz inaczej, to wskaż przepisy.

    KG