  • Date: Wed, 22 Sep 2004 22:09:21 +0200
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziwna sprawa z PZU (pomocy)

    On 22/09/2004 19:31, Johnson wrote :

    > użytkownik S!wy napisał(a) w wiadomości

    > Według mnie PZU ma rację.

    Według mnie PZU nie ma racji. Szkoda nie powstała podczas wykonywania
    osobom bliskim powierzonych czynności w gospodarstwie domowych. Gdyby
    brat osoby pytającej przyszedł do domu opiekować się psem i ten pies by
    pogryzł, to wymieniony przepis miałby zastosowanie. W tym przypadku
    jednak, brat przyszedł "w gości", tak więc mimo że spełnia definicję
    osoby bliskiej, to jednak nie wykonywał "powierzonych czynności w
    gospodarstwie domowym".
    Ta polisa brata to polisa OC, prawda?

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed