  • Data: 2006-12-15 07:08:34
    Temat: Re: Dziecko nie odebrane z przedszkola
    Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:eltg1s$t3f$1@node4.news.atman.pl>
    Szpilka <s...@S...pl> pisze:

    > A jeśli na drzwiach przedszkolanka nie zostawi żadnej kartki, to
    > będziesz wiedziała gdzie dziecka szukać?

    Wtedy zgłosiłabym ten fakt policji. Zakładam jednak (słusznie zresztą w
    naszym przypadku), że przedszkolanki myślą i dorosłej osobie, która na
    codzień musi wykazywać sie odpowiedzialnością, nie przyszłoby do głowy nie
    zostawić kompletnie żadnej informacji - bądź to w przedszkolu bądź to na
    policji.
    (a telefon do nauczycielki Martyny i przedszkolanki Jasia mam w komórce :-)

    > No to tu prędzej. Przedszkolanka zawiadamia policję i informuje, że
    > zabiera dziecko do siebie, zostawiając na komisaroacie wszystkie
    > namiary na siebie.

    I o to od początku chodziło (przynajmniej mi).

    > Ale nie wiem czy tak można.

    Bardzo dobrze ujął to Robert Tomasik.
    W sumie jeśli chodzi o dziecko, to jestem zdania, że liczy się przede
    wszystkim jego dobro, a dopiero potem suche teorie i procedury. W tej
    sytuacji logiczne jest, że dziecko (i tak już zestresowane) będzie wolało
    zostać ze znaną mu panią, niż czekać na mamę w kompletnie nieznanym miejscu.

    --
    Nixe