  • Data: 2006-12-15 06:40:52
    Temat: Re: Dziecko nie odebrane z przedszkola
    Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:elrvm8$127m$1@news.mm.pl...

    > Dla mnie to logiczne, że skoro dziecko zostawiłam pod opieką
    > przedszkolanek, to przede wszystkim u nich staram się go szukać. A dopiero
    > potem na policji.

    A jeśli na drzwiach przedszkolanka nie zostawi żadnej kartki, to będziesz
    wiedziała gdzie dziecka szukać? Znasz adres i numer telefonu przedszkolanki?
    Bo ja np. nie znam.

    > A kto temu zaprzecza?
    > Wszystko rozbija się o to, czy dziecko - po powiadomieniu policji - można
    > zabrać do domu.

    No to tu prędzej. Przedszkolanka zawiadamia policję i informuje, że zabiera
    dziecko do siebie, zostawiając na komisaroacie wszystkie namiary na siebie.
    Ale nie wiem czy tak można.

    Sylwia