  • Data: 2006-12-14 16:21:10
    Temat: Re: Dziecko nie odebrane z przedszkola
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:elq3i0$7tm$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Telefon na policje może nie być głupim pomysłem, ale nie
    > wydaje mi się złym zabranie przez opiekunkę dziecka do domu.
    > W sumie wiadomo gdzie dziecko jest i ma tam opiekę.

    Wiadomo? KOMU?

    Przychodzi spóźniony rodzic, pań nie ma, dzieci nie ma,
    przedszkole zamknięte, KOMU wiadomo gdzie dziecko...?!

    W tej sytuacji, nawet gdybyś na drzwiach zostawił kartkę
    "Pani/e X.Y, aby odebrać dziecko proszę się zgłosić do ...,
    nr telefonu ...", to niemal na pewno zostałaby przeoczona.
    Jedyna nadzieja, że taki rodzic zacznie szukanie od telefonu
    alarmowego policji. I dlatego NAJPIERW, zanim cokolwiek
    innego, trzeba zawiadomić policję.

    Tako rzecze laik.

    A dziś dostałem odpowiedź, z drugiej ręki wprawdzie (od
    żony kolegi, poprzez owego kolegę), ale MSZ dość wiarygodną
    (jego żona jest przedszkolanką): procedura jest taka, że
    jeśli przedszkolanka musi wyjść z pracy i dzieckiem nie
    ma kto się zająć, zawiadamia się policję - i ta umieszcza
    malca we właściwym miejscu (tu kolega się nieco zaplątał
    w relacji, ale wg mnie oczywiście powinno być:
    "w pogotowiu opiekuńczym"); w żadnym razie opiekunce
    nie wolno zabrać dziecka z przedszkola do siebie do domu.

    Maciek