  • Data: 2006-12-14 17:48:26
    Temat: Re: Dziecko nie odebrane z przedszkola
    Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Nixe"

    > A (ewentualny) wyrok też dostaje przedszkole, a nie nauczyciel?

    Pewnie. Szczególnie korzystna sytuacja dla rodzica, z instytucji można
    ściągnąć więcej kasy. Nauczyciela się ściga po odpowiedzialności
    pracowniczej, robi to dyrektor szkoły. Do 2 albo 3 pensji, nie pamiętam
    teraz.

    > Gdy mi chirurg zaszyje lencet w brzuchu, to pozew składam raczej przeciwko
    > niemu, a nie przeciwko szpitalowi.

    Nie mam pojęcia, powiem szczerze. Ale kojarzę jakieś pozwy przeciw
    szpitalowi właśnie...

    --
    EwaSzy
    Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.