  • Data: 2006-12-14 12:16:27
    Temat: Re: Dziecko nie odebrane z przedszkola
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    X-No-Archive:yes

    "Paweł Pluta" <p...@c...kofeina.net> napisał w wiadomości
    news:slrneo2144.87i.ppawel@chlor.kofeina.net...

    > Którego słowa nie rozumiesz w okresleniach "pierdolnięci rodzice" i
    > "energiczny adwokat"?

    Idąc tym tokiem rozumowiania czegokolwiek nie zrobiłaby przedszkolanka, to w
    przypadku istnienia pierdolniętych rodziców i energicznego adwokata miałaby
    przesrane na całej linii.
    Nie popadajmy może jednak w absurdalne skrajności. Jakoś trudno mi zakładać,
    że w przypadku zaniedbania opieki nad dzieckiem ze strony rodziców i
    podjęcia tejże ze strony wychowawczyni, ci pierwsi prześlizgnęliby się przed
    obliczem prawa bez szwanku, a ta druga dostałaby wyrok.

    > Jeżeli przedszkole ma odpowiednie zaplecze prawne. A w to wątpię.

    Naprawdę uważasz, że prawo opiera się tylko i wyłącznie na zasadzie "kto da
    grubszą kopertę"?

    N.