  • Data: 2010-06-29 14:04:46
    Temat: Re: Dyskryminacja zdających na prawo jazdy
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-29 12:25, Maddy pisze:
    > Rok 1991 - nie zdawałam w LOK. Zdawałam w prywatnej szkole jazdy -
    > właściciele byli starymi znajomym rodziców więc dostałam ekstra zniżkę.
    > Spółka cywilna.

    A co napisałem niżej?

    Egzaminy wtedy były w LOKu i jak był okres przejściowy, to chwilowo były
    i w prywatnych. Więc to nie tak, ze Prywatny Kapitalista o ciebie
    zadbał. Tak było wtedy jeszcze rozpędem w trakcie zmian.

    > Ty żyłeś w zupełnie innym roku 1991 niż jak najwidoczniej.
    > Moja miała 2 samochody od 1989 roku.

    Może temu, że tatuś nie był z nomenklatury partyjnej. :-P

    Aczkolwiek jeśli twierdzisz, że ,,zasamochodzenie'' kraju w 1991 było
    porównywalne do obecnego, to faktycznie żyjemy w innych światach
    równoległych.

    > Tristan, może przestać wieszczyć, fatalnie Ci to wychodzi.
    > Żaden LOK. Spółka cywilna z własnymi samochodami. Może to i były
    > przechodzone fiaty odkupione od Transbudu ale były PRYWATNE.

    No i? Za stary jestem na bajki, że w latach 91-95 polska wyglądała
    identycznie jak teraz i że realia były takie same. Było prywatne, ale
    leciało jeszcze starym trybem. Wszystko się zmieniało, Balcerowicz
    rozdupczał dopiero kraj. Nie porównuj tego do teraz. Napisałem wyraźnie
    dlaczego dostarczanie samochodów przez Word uważam za sensowne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm