  • Data: 2010-06-29 14:36:52
    Temat: Re: Dyskryminacja zdających na prawo jazdy
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-29 16:09, mvoicem pisze:
    > ...dlaczego różnorodność samochodów na których się zdaje prawo jazdy
    > jest wg Ciebie chaosem? Przecież to jest prawo jazdy na określoną
    > kategorię samochodu, nie tylko na 1/2 modele.

    Tylko, że ja jeżdżę samochodem od 1994 roku, a i tak jak wsiadam do
    obcego auta to muszę go wyczuć, przyzwyczaić się. Jak kursant ma 1
    model, to może nie stresować się i spokojnie szkolić. 30h to jest ledwie
    wstęp do kariery kierowcy i mieszanie na tym etapie to trochę tak,
    jakbyś posadził lamera raz do MSO 2003, raz do OpenOffice, a raz do MSO
    2007. Ja se dam radę, ty też, ale na początek niech opanuje 1 narzędzie,
    a potem będzie przez analogię się dopasowywał.

    A do tego egzamin trzeba zdać co do kropki. Jak ja krzywo zaparkuję to
    detal... Poprawię i już. Albo uznam, że jak pierwszy raz jadę czymś
    dziwnym, to może stanę sobie inaczej.

    Jak zdawałem egzamin 2 lata temu, to przy parkowaniu lekko najechałem na
    linię. Na szczęście egzaminator nie zauważył. A jeżdżę wiele lat i
    wcześniej punciakiem ćwiczyłem parkowania w ośrodku. Co prawda akurat
    parkowania na placu nie mają, ale choćby jazda po łuku. Szczerze mówiąc
    do dzisiaj nie jestem pewny czy 100% jazd bym zrobił idealnie dowolnym
    wozem.

    O! widzisz, kolejny problem się pojawił -- wymiary placu zaprojektowane
    pod rozmiar auta.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?