  • Data: 2010-06-29 14:09:48
    Temat: Re: Dyskryminacja zdających na prawo jazdy
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (29.06.2010 15:59), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    [...]

    Na temat tego co wyciąłem - EOT - zostaniemy przy swoich stanowiskach.
    Ale ...

    > I bardzo dobrze. Nie ma chaosu.

    > Pewnie tak, ale co by to dało, poza chaosem?

    ...dlaczego różnorodność samochodów na których się zdaje prawo jazdy
    jest wg Ciebie chaosem? Przecież to jest prawo jazdy na określoną
    kategorię samochodu, nie tylko na 1/2 modele.

    Chyba że ten model samochodu jest jakimś takim akurat trafionym modelem,
    przekrojem samochodów w pigułce, szczególnie przydatnym do
    egzaminowania. Wtedy uznałbym korzyść z odgórnie narzuconego modelu do
    egzaminu. Ale chyba jednak tak nie jest :)

    p. m.