    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Date: Sun, 3 Mar 2024 17:31:43 +0100

    > I tak nie powinno być. Jeśli robią coś co jest niezgodne z prawem i
    > robią to notorycznie to ktoś powinien się nimi zająć.

    No ale się nikt nie zajmuje dopóki kogoś poważnie nie uszkodzą albo nie
    zabiją. I jak o tym głośno mówię, to jest to proste stwierdzenie faktu a
    nie żadna stygmatyzacja.

    > Też możliwe, że nie wszyscy sprawiali jakiekolwiek kłopoty przed
    > odwaleniem numeru. Co wtedy?

    Wtedy siła wyższa.

    > Tak jak napisałem w odpowiedzia do PD, MZ stała opieka
    > psychologiczna/lekarska z odpowiednimi dragami.

    No ale z jakiegoś powodu tego nie ma. Na razie nie wiadomo dlaczego -
    może go diagnozują, może rodzice kłamią, może po prostu nie chcą go
    farmakologicznie leczyć - nie wiem (choć nie podejrzewam żeby ci
    konkretnie samotowali farmę). Pomińmy na razie to że rodzice
    współpracują (co mi akurat kompikuje sprawę która inaczej byłaby
    prosta). Powiedzmy że go nie chcą faszerować lekami (dość popularna
    postawa). Co wtedy - gość fizycznie bije inne dzieci i nauczycielki,
    ucieka z grupy itd, rodzice wklepują w googla "ADHD szkoła" i sam zobać
    - same prawa dzieci z ADHD, rodziców dzieci z ADHD jak nauczyciele mają
    postepować z dzićmi z ADHD żeby ich nie stresować. Nic o tym co z resztą
    dzieci, która pada ofiarą takiej sytuacji,

    138969,szaleniec-z-sopockiego-monciaka-nie-stanie-pr
    zed-sadem-sprawa.html

    > A, już o tym zdąrzyłem zapomnieć. Jakiś tryb kontroli by się przydał.
    > Nie wiem na ile kontrola czy bierze leki jest ekonomicznie wykonalna.

    Hmmm. Jest - niech przychodzi na zastrzyki albo siedzi w zakładzie
    zamkniętym.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!