eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDura lex, sed lexRe: Dura lex, sed lex
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagw254.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    Date: Tue, 7 Nov 2023 20:19:15 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <ucgh7gugsik3.1a1effamn0slz$.dlg@40tude.net>
    References: <uhlkjm$3s24g$1@dont-email.me> <uhu6n0$m05$18$Shrek@news.chmurka.net>
    <uhu7md$2ui$44$RTomasik@news.chmurka.net> <ui04hf$26b8u$2@dont-email.me>
    <ui0f88$2uh$67$RTomasik@news.chmurka.net> <ui0gbk$29ad5$1@dont-email.me>
    <ui0ukg$2ui$55$RTomasik@news.chmurka.net> <ui2n1g$2p23r$1@dont-email.me>
    <ui2pma$fuq$8$Robert_W@news.chmurka.net>
    <ui2t9l$2ui$60$RTomasik@news.chmurka.net>
    <Zje1N.81394$9An3.51278@fx06.ams1>
    <frd2w9a18ohx.uuz89zqz4gyw$.dlg@40tude.net>
    <uib9eh$59e$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <uibhcg$59e$12$Shrek@news.chmurka.net>
    <1ovjrhb9nbvzk$.1158q96xjx3jz$.dlg@40tude.net>
    <uidnqh$2ak$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <s...@4...net>
    <uidp55$2ak$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <1f0u2gf03vmkb.7tz85upikjdw$.dlg@40tude.net>
    <uie0f7$p49$4$Shrek@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: aagw254.neoplus.adsl.tpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aagw254.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.178.254";
    logging-data="3246"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:626PaD9CZ0yzllNGOdOJr9R+dls=
    sha256:G9waRpaCqx55LmaPIScWpUtyfGXhbj8wWaO8thTOCUU=
    sha1:LGlr6JzIz1fq8Mk0DgHQol+E5YI=
    sha256:L3W6LHcXHEnhateqriqkeO9xeovdB/BjndLOXughYeo=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:843597
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 7 Nov 2023 19:48:42 +0100, Shrek wrote:
    > W dniu 07.11.2023 o 18:16, J.F pisze:
    >>>> No widzisz - oni mu błysną, on sie obudzi, zjedzie na prawy, a na
    >>>> prawym jestes Ty ...
    >>>
    >>> Przejadą a ja pojdę za nimi - finalnie i tak szybciej niż jechać za
    >>
    >> A, czyli tylko zjezdzasz, a nie wyprzedzasz.
    >
    > A po co mi wyprzedzać zapierdalaczy? Ja chcę tylko zamulacza
    > wyprzedzić:P Zjedzie na prawy, zapierdalacze pojadą, ja ze nimi.

    Jest to jakas strategia, jak sie nie chce narazic na kare za miganie.
    A ta kara to jest, czy jakas bardziej iluzoryczna ? :-)

    >>> zatwardzeniem a zapierdalaczy i tak przepuszczam - po co mi na dupie
    >>> mają siedzieć.
    >>
    >> Rozpedzasz do 180 czy 160 i zostają nieliczni zapierdalacze.
    >
    > I ich przepuszczam. Z tym że to 180 to raczej rzadko i raczej za jakimś
    > zającem.
    >
    >> Z drugiej strony - zjezdzasz, przepuszczasz, wracasz na lewy,
    >> rozpędzasz do 160 ... i teraz ty siedzisz na d* :-)
    >
    > Komu? Zamulacz na prawym i go łykam, zapierdalacze z przodu - wszyscy
    > zadowoleni.

    Pod warunkiem ze zapierdalacze co najmniej 160.
    Moze pod Warszawą tak jest, u mnie całe spektrum predkosci :-)

    > Tak naprawdę to tylko z jednymi mam problem. Jedziesz 160 dojeżdza do
    > ciebie jakiś typ i siedzi na ogonie. Na prawym średnio ciasno. No ale
    > jak siedzi to go chcesz przepuścić - raz że z dobrego serca, dwa że nie
    > lubie jak mi debile na dupie siedzą. Widać większą lukę z przodu to
    > przyspieszam troszkę i się chowam, odpuszczam do 160 bo tyle chce
    > jechać. Typ albo nie przyspiesza bo na tempomacie albo nie może bo
    > powyżej 160 to ma przyspiesznie homeopatyczne - dojeżdzam do tira albo
    > jakiegoś 120/140 to z powrotem na lewy. I typ znów mnie dojeżdza i na
    > dupie siedzi i świruje bo on chce 170 z pedałem w podłodze a musi 160 a

    Ale nie pisałes wczesniej, ze świruje.
    Moze szuka zająca na 160 :-)

    > że szybciej jak 170 nie pojedzie to wyprzedzić nie daje rady na
    > rozsądnym dystansie.

    Wychodzi, ze twój błąd polega na przyspieszaniu.
    Było dowiezc do luki 160.

    Albo po prostu lekko przyspieszyc i pojechac te 168, zostawiając z
    tyłu :-)

    > Ewentualnie odmiana - jedziesz na końcu
    > zatwardzenia, typ dojeżdza i świruje jakby gdyby nie ja to mógł się
    > teleportować przez zatwardzenie.

    Zdarza sie. U mnie akurat świrujących mało, no ale szybsi sie
    zdarzają.
    Cierpliwie jechac swoje az sie wszystkich wolniejszych wyprzedzi?

    > Zatwardzenie się kończy - wyprzedzasz i
    > jedziesz swoje 160 po prawym aż do czego dojedziesz i prawy znów typ
    > odjeżdza i świruje że on chce 165 ale nie da rady wyprzedzić bo zanim
    > prędkość odbuduje to znów zatwardzenie. I w koło macieju...

    Mozna wczesniej przepuscic, a potem mu usiasc na d* :-)
    Jak ma wiekszą chec przebicia, to moze bedzie zganiał, a ty spokojnie
    za nim az do tych 160 :-)

    >>> A odcinek dc-óć to i tak patologia autostradowa
    >>> zarówno ze strony zamulaczy jak i zapierdalaczy, więc podchodzę do tych
    >>> stu kilometrów jak do dzikiej przyrody - nic nie poradzisz...
    >>
    >> Predkosc zapierdalaczy wysoka :)
    >
    > Zapierdalaczy dużo, óć dojeżdzająca do pracy paliwko oszczędza, dwa
    > pasy, do tego tiry... W sumie nie wiem kto wymyślił że tam dwa pasy starczą.

    Lepsze 2 pasy niz 1.

    J

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1