    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    Date: Tue, 7 Nov 2023 20:19:15 +0100
    <uhu7md$2ui$44$RTomasik@news.chmurka.net> <ui04hf$26b8u$2@dont-email.me>
    <ui0f88$2uh$67$RTomasik@news.chmurka.net> <ui0gbk$29ad5$1@dont-email.me>
    <ui0ukg$2ui$55$RTomasik@news.chmurka.net> <ui2n1g$2p23r$1@dont-email.me>
    <ui2pma$fuq$8$Robert_W@news.chmurka.net>
    <ui2t9l$2ui$60$RTomasik@news.chmurka.net>
    <Zje1N.81394$9An3.51278@fx06.ams1>
    <frd2w9a18ohx.uuz89zqz4gyw$.dlg@40tude.net>
    <uib9eh$59e$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <uibhcg$59e$12$Shrek@news.chmurka.net>
    <1ovjrhb9nbvzk$.1158q96xjx3jz$.dlg@40tude.net>
    <uidnqh$2ak$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <s...@4...net>
    <uidp55$2ak$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <1f0u2gf03vmkb.7tz85upikjdw$.dlg@40tude.net>
    <uie0f7$p49$4$Shrek@news.chmurka.net>

    On Tue, 7 Nov 2023 19:48:42 +0100, Shrek wrote:

    > A po co mi wyprzedzać zapierdalaczy? Ja chcę tylko zamulacza
    > wyprzedzić:P Zjedzie na prawy, zapierdalacze pojadą, ja ze nimi.

    Jest to jakas strategia, jak sie nie chce narazic na kare za miganie.
    A ta kara to jest, czy jakas bardziej iluzoryczna ? :-)

    > I ich przepuszczam. Z tym że to 180 to raczej rzadko i raczej za jakimś
    > zającem.

    > Komu? Zamulacz na prawym i go łykam, zapierdalacze z przodu - wszyscy
    > zadowoleni.

    Pod warunkiem ze zapierdalacze co najmniej 160.
    Moze pod Warszawą tak jest, u mnie całe spektrum predkosci :-)

> [...]
    > ciebie jakiś typ i siedzi na ogonie. Na prawym średnio ciasno. No ale
    > jak siedzi to go chcesz przepuścić - raz że z dobrego serca, dwa że nie
    > lubie jak mi debile na dupie siedzą. Widać większą lukę z przodu to
    > przyspieszam troszkę i się chowam, odpuszczam do 160 bo tyle chce
    > jechać. Typ albo nie przyspiesza bo na tempomacie albo nie może bo
    > powyżej 160 to ma przyspiesznie homeopatyczne - dojeżdzam do tira albo
    > jakiegoś 120/140 to z powrotem na lewy. I typ znów mnie dojeżdza i na
    > dupie siedzi i świruje bo on chce 170 z pedałem w podłodze a musi 160 a

    Ale nie pisałes wczesniej, ze świruje.
    Moze szuka zająca na 160 :-)

    > że szybciej jak 170 nie pojedzie to wyprzedzić nie daje rady na
    > rozsądnym dystansie.

    Wychodzi, ze twój błąd polega na przyspieszaniu.
    Było dowiezc do luki 160.

    Albo po prostu lekko przyspieszyc i pojechac te 168, zostawiając z
    tyłu :-)

    > Ewentualnie odmiana - jedziesz na końcu
    > zatwardzenia, typ dojeżdza i świruje jakby gdyby nie ja to mógł się
    > teleportować przez zatwardzenie.

    Zdarza sie. U mnie akurat świrujących mało, no ale szybsi sie
    zdarzają.
    Cierpliwie jechac swoje az sie wszystkich wolniejszych wyprzedzi?

    > Zatwardzenie się kończy - wyprzedzasz i
    > jedziesz swoje 160 po prawym aż do czego dojedziesz i prawy znów typ
    > odjeżdza i świruje że on chce 165 ale nie da rady wyprzedzić bo zanim
    > prędkość odbuduje to znów zatwardzenie. I w koło macieju...

    Mozna wczesniej przepuscic, a potem mu usiasc na d* :-)
    Jak ma wiekszą chec przebicia, to moze bedzie zganiał, a ty spokojnie
    za nim az do tych 160 :-)

    Lepsze 2 pasy niz 1.