  • Data: 2023-11-08 15:33:28
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2023 o 06:48, Shrek pisze:

    > Serio? O kurde nie wiem co ja teraz zrobię - część mojej pracy jest
    > widocznie błędem w matriksie.
    > Jeśli macierz 1xn to w swój pogięty sposób masz rację - film to macierz
    > takich obrazków w uproszczeniu;)
    > Żadne programowo robienie z klatek. Po prostu jest standard jak ma
    > wyglądać plik wideo i tak zapisuje.

    Ale dopiero przy zgrywaniu, a i to, jeśli to robisz celowo. Podejrzyj
    sobie dysk rejestratora z Linuksa i nie zawracaj gitary.

    > NIeprawda. Nie da się wyciągnąć filmu z większą rozdzielczością niż był
    > zabepieczony. Można potem upskalować.

    Przeczytaj moje zdanie, ale ze zrozumieniem. Przemyśl, czy pisałem
    cokolwiek o wyciąganiu filmu z większą rozdzielczością. Przy czym są
    różne rejestratory. Samochodowe przykładowo przeważnie filmiki
    faktycznie zapisują.

> [...]
    > rejestratorze zapisany strumień w niskiej i wysokiej jakości i ten w
    > niskiej wykorzystywać do zdalnej obsługi systemu a lokalnie
    > wykorzystywać w wysokiej jakości i ten w wysokie zgrywać. Druga opcja to
    > że oprócz strumienia video ustawiono zapisywanie zdjęć w wyższej
    > rozdzielczości. NIe oznacza to jednak że wyciągnąłeś z rejestratora coś
    > czego tam nie było (czyli strumień o wyższej rozdzielczości niż
    > zapisana) a tylko tyle że policyjny specjalista od cyberbezpieczeństwa
    > nie ma pojęcia warsztacie technicznym swojej pracy.

    Nie mam interesu tłumaczyć Ci jak to działa. I tak nie pojmiesz, a na
    pewno przekręcisz i będziesz komentował wymyśloną przez siebie bzdurę.

    --
    (~) Robert Tomasik