  • Data: 2004-08-04 07:24:34
    Temat: Re: Dopiski na umowie
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/4/2004 1:22 AM, Samotnik wrote:

    > Panowie, ja po prostu chcę wiedzieć, jak mogę podważyć ręczny dopisek
    > kontrahenta na obydwu kopiach umowy, które mu wysłałem podpisane. ;)

    Nie szukałbym prawnych kruczków, po ręczne dopiski sa co najwyżej
    domniemaniem, że nie wynikaja z uzgodnień.
    Z tego rodzaju partnerami w umowie zakresla sie puste fragmenty,
    zapełnia niepełne wiersze myslnikami, pisze scisle od krawędzi do
    krawędzi i parafuje każda stronę, by nie mozna było podłozyć innej.

    Pozostaje albo zaakceptowanie dopisków, albo odstapienie od umowy, ze
    wzgledu na uzasadnione domniemanie, że nie zostanie wykonana nalezycie
    przez jedna ze stron lub liczenie na dobrą wole i zaproponowanie nowej
    tresci.

    Pzdr: Catbert