  • Data: 2006-10-10 11:49:38
    Temat: Re: Do prokuratury czy sądu przeciw SM.
    Od: Questato <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niedawno był tu taki sam temat, poszukaj w archium. Dotyczył Garbusa.

    No nie do końca tam samochód trafił na złom mój na parking
    strzeżony, tamten wywieziono na niewiadomych zasadach mój wywiozła
    Straż miejska tylko w oparciu o jakie przepisy? te zawetowane przez
    Trybunał? Czy mogą ot tak sobie zabrać prawidłowo zaparkowany
    samochód tylko dlatego że ma otwarty wlew paliwa? Super sposób na
    "nielubianego" sąsiada.

    Pzdrawiam
    Tomek