  • Data: 2007-07-06 11:44:39
    Temat: Re: Dlugi w usa
    Od: "c...@y...co.uk" <c...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    Joanna wrote:

    > Moj narzeczony jest juz dosc dlugo w usa. Wraca do Polski. Byloby super,
    > gdyby nie jedno ale .. Otoz dowiedzialam sie, ze korzystajac z tego ze
    > zdolal wyrobic sobie historie kredytowa, narobil tam dlugow. Jakies
    > kredyty, pieniadze z kart kredytowych, niezaplacone towary ze sklepow. Ja
    > nie chce
    > nawet slyszec o tym, ale on mowi, ze nic mu Polsce nie grozi.
    > A ja boje sie i o niego i o siebie, w koncu mamy wziac slub.
    > Teraz zapytam Was, czy od strony prawa, to faktycznie tak jest jak mowi,
    > ze nie beda go tu szukac za te dlugi.
> [...]

    Chyba jedynym ratunkiem jest intercyza.
    Albo życie "na kocią łapę" - teraz to się robi nawet trochę modne.

    Zastanów się czy warto brać ślub w takim wypadku. Proste pytanie: co potem?
    Długi zostawi w USA być może nic mu nie zrobią.
    Jeśli jest taki nieodpowiedzialny to może zechcieć narobić ich w Polsce.
    "Ciągnie wilka do lasu..."
    Co wtedy? Możesz próbować się zabezpieczać przed skutkami tego. Ale po
    ślubie? Co w przypadku szantażu emocjonalnego: "Kochanie pomóż..." lub
    presji psychicznej "Jak nie pomożesz to sobie coś zrobię"
    Czy jesteś na to przygotowana? Czy wytrzymasz takie coś jeśli nastąpi? Czy
    będziesz w stanie sobie z tym poradzić? Czy znasz na tyle faceta, że jesteś
    pewna, że do czegoś takiego nigdy nie dojdzie? Sprawy między małżeństwem
    bardzo trudno się rozstrzyga i jest to bardzo trudne dla przynajmniej
    jednej ze stron.

    Ja sam mam problem z nałogiem komputerowym i wiem, że pewne nawyki trudno
    kontrolować. Szczególnie jest to ciężkie dla najbliższych bo często nałóg
    momentami wygrywa z uczuciem. Ale na szczęście moja nadmierna obecność przy
    komputerze nie jest uciążliwa dla otoczenia i nie zaniedbuję swoich
    obowiązków. W przypadku pieniędzy i długów jest to wielki problem dla
    otoczenia bo długi odbijają się czkawką po najbliższych.

    Cholera, właśnie sobie uświadomiłem że znowu siedzę przed komputerem....

    --
    contact_agentedwardfring1(at)yahoo(dot)co(dot)uk is spamer
    contact_agentedwardfring1(at)yahoo.co.uk is spamer