  • Data: 2007-07-15 19:37:18
    Temat: Re: Dlugi w usa
    Od: "e...@p...wp" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawda do końca, z tym, że sąd zapewne oparł sie na tym, że wierzyciele nie
    > dochowali staranności
    > aby dowiedzieć się czy szwagier jest żonaty i czy żona wie o zaciaganym
    > kredycie czy nie.
    > Po za tym zależy co to za długi i kiedy zaciągniete, zdaje sie, ze w 2004
    > roku zmieniły sie przepisy jesli chodzi
    > o zaciąganie długów.

    Osiem różnych spraw w różnych osmiu sądach z udziałem osmiu różnych prawników ?
    Sprawy dotyczą działalności gospodarczej.Wierzyciele wiedzieli że jest żonaty
    bo przeciez występowali przeciwko małżonce.Owszem ,szwagier nie informował żony
    (mojej siostry) o całej tej sytuacji i Ona nie wiedziała o tak olbrzymich
    problemach.Nie byłem na sali,na żadnej sprawie gdy zeznawała i nie wiem jak to
    sie odbywało,ale jest zwolniona z odpowiedzialności za jego długi.Komornik
    przychodzi do jej mieszkania bo są nadal małżeństwem,ale on niczego niestety
    nie posiada i tak to sie toczy od kilku lat.Nękanie,odpowiadanie na pytania i
    podpisywanie.

    pozdrawiam