  • Data: 2010-04-14 06:53:51
    Temat: Re: Dlaczego nikt sie nie bieże za skuterkowców?
    Od: qnick <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF pisze:

    > A pracodawca tego diagnosty ma wykupione ubezpieczenie dla takich
    > jazd testowych ? Bo jak nie ma to trzeba to podciągnąć jako niemożliwe.
    >

    > Pozdrawiam

    Powinien mieć wykupione (nawet nie wiem czy nie jest to obowiązkowe), bo
    nawet jak zostawiasz auto do serwisu potocznie zwanego ASO i podczas
    wjeżdżania na kanał czy podnośnik doradca serwisowy, mistrz serwisu czy
    kto tam jeszcze inny będzie kierował twoim pojazdem i Ci go uszkodzi to
    przecież nie będziesz płacił z twojego ubezpieczenia AC i dlatego
    porządny serwis ma ubezpieczenie na takie wypadki. Pozdrawiam