eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Dlaczego nikt sie nie bieże za skuterkowców?Re: Dlaczego nikt sie nie bieże za skuterkowców?
  • Data: 2010-04-14 09:02:05
    Temat: Re: Dlaczego nikt sie nie bieże za skuterkowców?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2010-04-14 08:34, Użytkownik qnick napisał:

    >> Znasz zakład diagnostyczny w naszym kraju z szarpakiem dla jednośladów ?
    >> bo ja jeszcze nie spotkałem. :-)
    >> Widzieć widziałem ale za granicą. :-)
    >> To samo pytanie odnośnie rolek. :-)
    >>
    > Znam to każda SKP mogąca badać motory (A w oznaczeniu stacji). Motorower
    > wstawia jednym kołem się na szarpak od samochodu (oczywiście na jeden
    > lewy lub prawy), naciska hamulec i można sobie posprawdzać to i owo :)
    > Rolki to te same jak dla samochodów tylko wkłada się na nie odpowiednią
    > nadstawkę na koło motoroweru żeby nie uciekało na boki bo łatwo na
    > rolkach się wywrócić i każda SKP mogąca sprawdzać motory musi być
    > wyposażona w rolki które umożliwiają uruchomienie tylko jednej rolki
    > oraz nadstawkę. Poza tym do oceny skuteczności układu hamulcowego jest
    > jeszcze opóźnieniomierz :) z którym pomiary są nieco uciążliwe na
    > motorze (motorowerze) ale są do wykonania. Pozdrawiam

    Tobie sie wydaje że znasz bo nie widziałeś jak jest w krajach
    cywilizowanych. Opisujesz prymitywne metody "pana Stasia" jak
    wprowadzić jednoślad na sprzęt do sprawdzania dwu śladów.
    Bez odpowiednich zabezpieczeń przed przewróceniem maszyny
    próba takiego sprawdzania jest mocna ryzykowna, a "20 letnie
    nówki nie bite" za pięć tysięcy to nie jedyne maszyny jakie
    trafiają do diagnosty. Przewróć w trakcie badania taki za
    kilkadziesiąt tysięcy.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1