  • Data: 2010-04-14 07:40:11
    Temat: Re: Dlaczego nikt sie nie bieże za skuterkowców?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Kwi, 08:48, qnick <r...@o...pl> wrote:

    > Ogranicznik prędkości dotyczy akurat sam. ciężarowych i autobusów. Mi
    > chodziło o to że można przeprowadzić próbę drogową podczas badania.

    nie wiem na ile aktualny jest ten zalacznik, ale zawiera on dokladna
    tabelke mowiaca co nalezy sprawdzic i "Kryteria uznania stanu
    technicznego pojazdu, przedmiotów jego wyposażenia i części za
    niezgodny z warunkami technicznymi"

    jesli chodzi o sprawdzanie predkosci w motorowerze, to na sile (?)
    mozna podciagnac tylko punkt "9.1.14. Ogranicznik prędkości" innego
    punktu nie widze...

    sa dotyczace:
    "11.5. Ciągnik, rolniczy wchodzący w skład kolejki turystycznej" BTW
    ciekawy sposob pomiaru "ogledziny" ;)
    "11.6. Pojazd wolnobieżny, przyczepa, wchodzące w skład kolejki
    turystycznej"

    No i jak zmierzyc ta predkosc w czasie proby? Licznik zazwyczaj
    zawyza wiec nalezalo by uwzglednic maksymalny dopuszczalny blad...
    czyli pozostaje jakis inny miernik z homologacja ;)

    WS