    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Dla Kfiata Olina
    Date: Sun, 15 Sep 2024 23:17:11 GMT

    On 2024-09-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Statystyki to po prostu statystyki - nie mogą być rasistowskie bo nie
    > mają wolnej woli. I teraz pytanie czy ich przytaczenie i dyskusja nad
    > nimi jest rasistowska - jeśli tak to mamy... cenzurę.

    Używasz niepotrzebnie wielkich słów gdy sam stosujesz autocenzurę na
    codzień, vide przykład, który podałem o potrzebie moderacji co się mówi,
    w przypadku choroby terminalne. Takich rzeczy są tysiące i tez to
    robisz.

    Ale tez nikt nie zabrania dyskutować. Sobie dyskutujemy. Nikt nie ukrywa
    chyba tych danych? Zreszta nawet Ci wczesniej napisałem, że wiem,
    rasistą nie jesteś. Już pomijam fakt, że to nie rasizm a uprzedzenia
    wynikające z nieznajomości kultury, stanu faktycznego, lub/i lęku przed
    kulturą bardzo nam różną.

    --
    Marcin