  • Data: 2024-09-16 14:31:58
    Temat: Re: Dla Kfiata Olina
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2024 o 06:53, Shrek pisze:

    > Znaczy co - będziemy im rozdawać mieszkania w "dobrych dzielnicach"?

    > Nie piszę że ich wina. Po prostu tak jest, że biedni trafiają do
    > biednych dzielnic. Imigranci z biednych krajów są biedni. Więc trafią do
    > biednych dzielnic, chyba że im podarujesz mieszkania w dobrych

    No zaraz... czyli z "czarnymi" bogatymi problemu nie ma, tylko z biednymi?

    Więc tu nie chodzi o to, czy są "czarni", czy siakiej takiej
    narodowości, lecz czy są biedni, czy bogaci?
    (To po chuj podawać w statystykach narodowość, czy kolor skóry - powinno
    się podawać, czy gwałciciel bogaty, czy biedny...)

    To dlaczego prawactwo płacze "nie wpuszczać czarnych, ciapatych..." bez
    sensu narażając się na niesłuszne zarzuty o rasizm (czy nacjonalizm),
    skoro uczciwie mogliby napisać: nie wpuszczać biednych?

    > Z poszczególnymi migrantami niekoniecznie jest coś złego (choć często
    > bywa). Z masową migracją, zwłaszcza z krajów nam obcych kulturowo na
    > ogół jest coś fundamentalnie źle.

    No pewnie. Bogatemu zachodowi jest fundamentalnie źle z tym, że migrują
    głównie biedni.
    Z jednej strony narzekają, że bieda pcha do przestępstw, z drugiej że
    potrzebują taniej siły roboczej do podcierania tyłków białych i bogatych
    emerytów.
    Za to podcieranie tyłków płacą gównem, które nie starcza na wydostanie
    się z biedy i płaczą, że z ich ciężkiej pracy tym biednym jest wypłacany
    socjal... że muszą darmozjadów utrzymywać.

    To mi trochę przypomina dawniejsze dyskusje na temat utrzymywania
    nierentownych kopalń. Państwo dopłaca do nierentownych kopalń
    (utrzymania miejsc pracy), bo tak jest taniej, bo w zamian ma bezrobocie
    i związany z tym wzrost przestępczości i niepokoje społeczne, czyli w
    sumie wyższe koszty związane z wypłacaniem socjalu (bo przecież nie mogą
    umrzeć z głodu) i kosztami utrzymania porządku.
    To taka dygresja na marginesie, bo z biednymi zawsze jest problem.

    Hitler zbudował swoją pozycję m.in. na nagonce na bogatych Żydów -
    przyczyną wszelkiego zła.
    Obecne prawactwo buduje swoją pozycję na nagonce na złych biednych
    imigrantów, bo niby imigranci są źli nie dlatego, że są biedni, lecz
    dlatego, bo są czarni, czy ciapaci, bo twierdzenie, że są źli, bo
    biedni, to trochę kiepsko wygląda... bo przecież ich lokalny elektorat
    jest biedny i przez to słabo wykształcony...

    Czyli szczują biednych i słabo wykształconych na biednych i słabo
    wykształconych, wmawiając im, że tamci biedni są źli, bo są czarni, a wy
    biedni jesteście dobrzy, bo jesteście biali.

    > No i masz pewnie odpowiedź. A u nas przyjeżdzają po socjal

    Bzdura. Kolejna prawacka retoryka wzięta z dupy iz ich memów.
    Poczytaj coś o tym.

    > a deportacje są rasistowskie i się aktywiści do samolotów ładują żeby je
    uniemożliwić.

    Aktywiści uniemożliwiają deportacje przestępców?
    Czy może jest tak, że skoro deportują czarnych, to z definicji deportują
    przestępców, więc nie ma się do czego przyczepić?

    Jak nie jak tak?
    Poczytaj coś o tym.

    Są badania, które pokazują, że wbrew deklaracjom prawactwa, pomimo ich
    rządów, imigracja za ich rządów wcale nie spada, bo... przedsiębiorcy
    potrzebują taniej siły roboczej niezależnie od tego, która strona rządzi.

    > To kolejna rzecz. Najpierw Niemcy zapraszają, potem refuggies welcome
    > (jacy uchodźcy to byli migranci ekonomiczni) a potem co się stało,
    > kontrole na granicach i AfD...

    To teatr na potrzeby prawicowego elektoratu.
    Równocześnie mają gigantyczny problem w swoich domach opieki dla
    starszych ludzi, bo dramatycznie brakuje tam ludzi do tak ciężkiej,
    gównianej i słabo opłacanej pracy, pomimo, że chcą brać każdego chętnego.

    Pozdrawiam
    Piotr