  • Data: 2024-09-16 17:44:35
    Temat: Re: Dla Kfiata Olina
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mamy sporo Romów i stąd znam ten problem. To jest podobny problem, jak
    > ściganie Arabów za bigamię.

    Stosunki z nieletnim, to nie ten sam problem.

    Ściganie bigamii Arabów miałoby miejsce, pod warunkiem, że honorujemy
    ichniejsze urzędowe ślubne papiery i traktujemy je na równi z naszymi
    (honorujemy?). I nie to, czy ma pięć, czy siedem żon, lecz to, że ma
    więcej niż jeden sformalizowany urzędowo związek.
    Nie chce mi się szukać, ale jeżeli uznajemy (w sensie, czy państwo
    uznaje) zawarte małżeństwo Arabów gdzieś u nich, to kolejne małżeństwo
    zawarte w Polsce będzie normalnie karalne.
    Jeśli tak jest, to gdzie tu problem? Jest karane i koniec.

    Jeżeli tak nie jest (jeżeli mamy w dupie ich urzędowe papiery), to
    niczym to się nie różni od tego, że i u nas posiadanie fefnastu kochanek
    (kochanków...) jest zgodne z prawem.

    Więc dopóki _dorośli_ ludzie wiążą się ze sobą _z_własnej_woli_ w
    dowolnej konfiguracji, to państwu nic do tego, czy to Polak, czy Arab.

    Stosunki z nieletnimi - poniżej dozwolonego przez państwo progu (czy
    zawieranie jakichś "zwyczajowych" ślubów z takimi), nijak nie są podobne
    do ścigania Arabów za bigamię.

    > Jeśli chodzi o wykorzystanie nieletnicy, to w
    > latach 2000 ~2015 spadało mniej więcej porównywalnie z gwałtami, a od
    > tego momentu mocno rośnie. Chciałem nawet policzyć stosunek korelacji,
    > ale nie umiem znaleźć danych o ilości imigrantów.

    Nieśmiało przypomnę, że w 2015 roku do władzy drugi raz dorwał się
    pis... policzysz stosunek korelacji?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr