  • Data: 2024-09-16 06:30:57
    Temat: Re: Dla Kfiata Olina
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Używasz niepotrzebnie wielkich słów gdy sam stosujesz autocenzurę na
    > codzień, vide przykład, który podałem o potrzebie moderacji co się mówi,
    > w przypadku choroby terminalne. Takich rzeczy są tysiące i tez to
    > robisz.

    NIe pamiętam. I nie - to nie jest autocenzura - ja o tym piszę bez krępacji.

    > Ale tez nikt nie zabrania dyskutować. Sobie dyskutujemy.

    I ta dyskusja powoduje u niektórych oburzenie, że rasisci... Na razie
    oburzenie. Niedługo będzie mowa nienawiści i jak dalej pójdzie jak idzie
    to paragraf z KK.

    > Nikt nie ukrywa
    > chyba tych danych?

    W wielu postępowych krajach jest zakaz podawania narodowości sprawców.

    > Zreszta nawet Ci wczesniej napisałem, że wiem,
    > rasistą nie jesteś.

    Powiedz to Kwiatkowi;)

    > Już pomijam fakt, że to nie rasizm a uprzedzenia
    > wynikające z nieznajomości kultury, stanu faktycznego, lub/i lęku przed
    > kulturą bardzo nam różną.

    Stan faktyczny jest taki, że niezależnie od powodu gwałcą gdzieś o rząd
    wielkości więcej - przynajmniej tak mówi statystyka.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!